2011/07/08

- 08072011

没想到
实在太意外了
OMG
我接受唔都!
I CAN'T BELIEVE IT!

我进了final
以为自己进不到
结果还和朋友打赌如果进到我就要自弹自唱
开完笑
结果真的进了
我一定会愿赌服输
怎么办?
原来只有一个星期的时间练习
omg
我可以吗?我应该会变成熊猫
各位,如果在学校看到类似中国国宝的东西
不要惊讶
是我
是可爱的我呀!
其实真的到了现场才会紧张的咯
我一心想
对手那么强,自己带过带过就算了啦
who's know?
回到家打给老师,给老师称赞下
又要进行地域似训练
哈哈
其实没有
真的觉得尽力就够了
今天看到某人的脸
在乎输赢的那种脸,我真的很><
为什么就不能enjoy唱歌?
为什么那么在乎自己是否进到?
算了吧~ 每个人都有不同想法的

各位
我会尽量做到最好
我把我的第一次自弹自唱献给SB的学生了
你们等着瞧吧~
对手们~
我是来闹的~不必把我放在眼里
哈哈

good luck to everyone~
God bless me.

Thanks ppl who wishes me =)


8 comments:

  1. 加油加油!^^
    你可以的=)))

    ReplyDelete
  2. It's good that you really din write about me in your blog LOL...
    btw congrats yea =)

    ReplyDelete
  3. yanyan : thanks =) i will try my best 1 x)
    ShiNo : thanks la x) can seen u so gan jiong xD
    i won't write your good thing in my blog punya. haha

    ReplyDelete
  4. Means gonna write my bad thing la LOL xp
    btw In FINAL edi wor...a simple tips for yea..
    RELAX AND ENJOY THE STAGE..And try to accept the stage but not to afraid it..=)
    winning or losing doesn't matter...expect your performance next week =D

    ReplyDelete
  5. thanks thanks =)
    really hard to relax on stage man.
    but i will try my best har
    x)

    ReplyDelete
  6. 真期待你的自彈自唱..加油..=D

    ReplyDelete
  7. [今天看到某人的脸
    在乎输赢的那种脸,我真的很><] ehh who's that?? let me 8 xia XD

    ReplyDelete